Моніторинг співробітників
Моніторинг співробітників
Цілодобовий контроль персоналу
Vodafone пропонує Вам унікальну систему моніторингу та організації роботи колективу — послугу «Моніторинг співробітників»
Моніторинг співробітників
Компанія Vodafone Україна пропонує Вам унікальну і зручну систему визначення місцезнаходження співробітників, які виконують роботу поза офісом - послугу «Моніторинг співробітників».
«Моніторинг співробітників» дозволяє Вам безпосередньо в офісі отримувати актуальну інформацію про місцезнаходження Ваших співробітників, використовуючи звичайний мобільний телефон.
Можливості послуги «Моніторинг співробітників»
- можливість контролювати місцезнаходження співробітників і координувати їх дії в режимі реального часу, за допомогою звичайного мобільного телефону;
- контроль та оптимізація маршрутів співробітників, із збереженням докладної історії їх пересувань;
- управління послугою здійснюється за допомогою спеціального WEB-інтерфейсу;
- гнучка система звітності та нотифікації, з можливістю настройки індивідуальних параметрів;
- можливість створення індивідуальних географічних зон з оповіщеннями, у разі виходу /входу співробітника із заданої зони позиціонування.
Послуга «Моніторинг співробітників» дозволяє Вам бачити місцезнаходження співробітників, контролювати і координувати їх дії за допомогою багатофункціонального WEB-інтерфейсу.
На Вашу електронну пошту також буде доставлений детальний звіт, в якому буде відображено інформацію про всі переміщення за необхідний Вам період (наприклад, за день, тиждень або місяць)
Принцип роботи послуги «Моніторинг співробітників»
Для моніторингу Ви можете використовувати звичайний мобільний телефон. За допомогою технології LBS визначається місце розташування співробітника і передається на сервер послуги за допомогою SMS або передачі даних.
Переглянути інформацію про місцезнаходження Ваших співробітників, а також налаштувати формування звітів / повідомлень Ви можете через зручний WEB-інтерфейс на порталі www.poshuk.vodafone.ua .
З послугою «Моніторинг співробітників» Ваш бізнес завжди під контролем!
Вартість послуги «Моніторинг співробітників»
Послуга «Моніторинг співробітників» може бути активована в будь-якому тарифному пакеті для бізнес абонентів Vodafone Україна. Послуга визначається двома тарифними пропозиціями (незалежно від Вашого поточного тарифного плану):
Тариф «Тестування»
Щомісячна плата | 0,00 грн |
У цьому тарифі одноразово надаються 300 безкоштовних запитів без обмеження терміну дії. Тариф може бути активований не більше ніж на 5 номерів.
Тариф «Тестування» допоможе Вам детально ознайомитися з можливостями послуги «Моніторинг співробітників».
Тариф «Безлімітний»
Щомісячна плата | 85,00 грн |
У щомісячну вартість послуги включено необмежену кількість запитів про місцезнаходження.
Частота запитів для визначення місця розташування по базовим станціям обмежена: не частіше ніж один запит в 20 хвилин по конкретному абоненту.
Тарифи вказані в гривнях з урахуванням ПДВ та збору до Пенсійного фонду, що становить 7,5% від вартості послуг без ПДВ, станом на 01.05.2018 року.
За більш детальною інформацією щодо підключення послуги «Моніторинг співробітників», будь ласка, звертайтесь до експерта, який працює з Вашою компанією, або до Центру обслуговування бізнес абонентів Vodafone Украина за тел .: 0-800-40-0001 .
Хто може користуватися послугою?
Як підключити послугу?
Що потрібно, щоб користуватися послугою?
У співробітників, місце розташування яких вимагається визначати, повинні бути з собою мобільні телефони, підключені до одного з бізнес тарифів Vodafone Україна і активованою послугою «Моніторинг співробітників».
Де працює послуга?
Скільки SIM-карт можна підключити до послуги?
Чи безпечно використання послуги через Інтернет?
Як відбувається визначення місцезнаходження?
З якою точністю визначається місце розташування?
У якій ситуації неможливо визначення місцезнаходження?
Позиціонування по базовим станціям може не працювати, якщо:
- співробітник знаходиться поза зоною дії мережі Vodafone Україна;
- співробітник знаходиться в міжнародному роумінгу;
- телефон співробітника вимкнений;
- SIM-карта деактивована або тимчасово заблокована;
- у співробітника відключена послуга вхідних SMS;
- в телефоні співробітника SIM-карта оператора, а налаштована переадресація дзвінків з номера Vodafone (голосові дзвінки на номер Vodafone будуть перенаправлятися, але місце розташування визначатися не буде).
Як подивитися переміщення автотранспорту або співробітників за певний період часу?
Чи можна дізнатися місце розташування співробітника за періоди, коли розклад не був налаштований?
За який максимальний період можна переглянути історію пересувань співробітників?
Чи можна модернізувати послугу «Моніторинг співробітників» для використання спільно з існуючими інформаційними системами на підприємстві?
Яким чином можна відключити послугу «Моніторинг співробітників»?
Про послугу
Моніторинг співробітників
Компанія Vodafone Україна пропонує Вам унікальну і зручну систему визначення місцезнаходження співробітників, які виконують роботу поза офісом - послугу «Моніторинг співробітників».
«Моніторинг співробітників» дозволяє Вам безпосередньо в офісі отримувати актуальну інформацію про місцезнаходження Ваших співробітників, використовуючи звичайний мобільний телефон.
Можливості послуги «Моніторинг співробітників»
- можливість контролювати місцезнаходження співробітників і координувати їх дії в режимі реального часу, за допомогою звичайного мобільного телефону;
- контроль та оптимізація маршрутів співробітників, із збереженням докладної історії їх пересувань;
- управління послугою здійснюється за допомогою спеціального WEB-інтерфейсу;
- гнучка система звітності та нотифікації, з можливістю настройки індивідуальних параметрів;
- можливість створення індивідуальних географічних зон з оповіщеннями, у разі виходу /входу співробітника із заданої зони позиціонування.
Послуга «Моніторинг співробітників» дозволяє Вам бачити місцезнаходження співробітників, контролювати і координувати їх дії за допомогою багатофункціонального WEB-інтерфейсу.
На Вашу електронну пошту також буде доставлений детальний звіт, в якому буде відображено інформацію про всі переміщення за необхідний Вам період (наприклад, за день, тиждень або місяць)
Принцип роботи послуги «Моніторинг співробітників»
Для моніторингу Ви можете використовувати звичайний мобільний телефон. За допомогою технології LBS визначається місце розташування співробітника і передається на сервер послуги за допомогою SMS або передачі даних.
Переглянути інформацію про місцезнаходження Ваших співробітників, а також налаштувати формування звітів / повідомлень Ви можете через зручний WEB-інтерфейс на порталі www.poshuk.vodafone.ua .
З послугою «Моніторинг співробітників» Ваш бізнес завжди під контролем!
Вартість послуги
Вартість послуги «Моніторинг співробітників»
Послуга «Моніторинг співробітників» може бути активована в будь-якому тарифному пакеті для бізнес абонентів Vodafone Україна. Послуга визначається двома тарифними пропозиціями (незалежно від Вашого поточного тарифного плану):
Тариф «Тестування»
Щомісячна плата | 0,00 грн |
У цьому тарифі одноразово надаються 300 безкоштовних запитів без обмеження терміну дії. Тариф може бути активований не більше ніж на 5 номерів.
Тариф «Тестування» допоможе Вам детально ознайомитися з можливостями послуги «Моніторинг співробітників».
Тариф «Безлімітний»
Щомісячна плата | 85,00 грн |
У щомісячну вартість послуги включено необмежену кількість запитів про місцезнаходження.
Частота запитів для визначення місця розташування по базовим станціям обмежена: не частіше ніж один запит в 20 хвилин по конкретному абоненту.
Тарифи вказані в гривнях з урахуванням ПДВ та збору до Пенсійного фонду, що становить 7,5% від вартості послуг без ПДВ, станом на 01.05.2018 року.
За більш детальною інформацією щодо підключення послуги «Моніторинг співробітників», будь ласка, звертайтесь до експерта, який працює з Вашою компанією, або до Центру обслуговування бізнес абонентів Vodafone Украина за тел .: 0-800-40-0001 .
Запитання та відповіді
Хто може користуватися послугою?
Як підключити послугу?
Що потрібно, щоб користуватися послугою?
У співробітників, місце розташування яких вимагається визначати, повинні бути з собою мобільні телефони, підключені до одного з бізнес тарифів Vodafone Україна і активованою послугою «Моніторинг співробітників».
Де працює послуга?
Скільки SIM-карт можна підключити до послуги?
Чи безпечно використання послуги через Інтернет?
Як відбувається визначення місцезнаходження?
З якою точністю визначається місце розташування?
У якій ситуації неможливо визначення місцезнаходження?
Позиціонування по базовим станціям може не працювати, якщо:
- співробітник знаходиться поза зоною дії мережі Vodafone Україна;
- співробітник знаходиться в міжнародному роумінгу;
- телефон співробітника вимкнений;
- SIM-карта деактивована або тимчасово заблокована;
- у співробітника відключена послуга вхідних SMS;
- в телефоні співробітника SIM-карта оператора, а налаштована переадресація дзвінків з номера Vodafone (голосові дзвінки на номер Vodafone будуть перенаправлятися, але місце розташування визначатися не буде).